piątek, 13 kwietnia 2012

PRÓBA MIKROFONU

Witam :) (brrr..., co za oficjalna forma...)
Startuję. Przeniosłam się tu z innego portalu z powodów technicznych, a parę pierwszych tekstów było już publikowanych, więc pierwszy trzy nie są plagiatem, lecz ponowną publikacją. Blog będzie głównie zbiorem felietonów, których pisanie właśnie zaczynam. Z praktyki na poprzednim blogu, wiem, że pojawi się tu właściwie wszystko, nie tylko felietony. Humanistką nie jestem (krzyczeć w razie błędów!), jednak pisać lubię, a do tej pory robiłam to tylko do szuflady. Śpiewam do kotleta, piszę do szuflady, postanowiłam coś zmienić. A skoro przysłowiowa "szuflada", bo tak właściwie jest ona szafką, już pełna, przenoszę się tutaj. Jestem. I będę, mam nadzieję, jeszcze przez jakiś czas.
Zapraszam do czytania, (nie używam zwrotu "zapraszam do lektury", gdyż to na wstępie sugeruje nudną konieczność, a ciekawość jest o wiele lepszym stymulatorem wyobraźni).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz